Tybee Island, Miami & the Keys

8 juli 2009 - Florida City, Florida, Verenigde Staten

hallo iedereen.
Hier weer een nieuw bericht vanuit Florida City. Het is hier 39 graden op het moment en ik zit in een superrelaxt hostel. Maar goed, ik zal even verder gaan waar ik de vorige keer gebleven was.

TYBEE ISLAND
Van Charlotte zijn we verder gegaan naar Tybee Island, een busrit van 14 uur, een eilandje van Savannah. Het was daar 43 graden toen we er aan kwamen en we hadden een plekje op een supergave camping. Die tent opzetten was een groot drama natuurlijk ten eerste wist Ted wel hoe het moest, ehum, en ik snapte er al helemaal niks van en dan zo heet.. maar... hij stond toch na een tijdje. Wij naar het strand was zoo mooi en zo heerlijk in het water!
Er waren mannen aan het vissen en toen ze de vangst teruggooiden kwamen de dolfijnen waar we gewoon tussen konden zwemmen zo gaaf!!
Toen hebben we wat vlees gekocht en gebbqt, en 's avonds bier gedronken bij het kampvuur, heel gezellig! :D
Daarna hebben we gezwommen tot de volgende ochtend, onze spullen weer afgebroken en ingepakt en hebben we gelift naar Savannah wat ong een half uur rijden was.

MIAMI
Op onze weg naar Miami hebben we een nacht in Daytona Beach geslapen, de meest criminele stad die je je kan bedenken.We sliepen in zo'n motel die je in films ziet als Vacancy ofzo, waar ze dan vervolgens op brute wijze vermoord worden. De man van de receptie was zeker heel vriendelijk (ehum) en de check out tijd was 10 uur meest belachelijke ooit!! Maar we waren blij dat we verder konden. De volgende dag kwamen we aan in Miami, en wat is dat gaaf zeg!! Alles wat Will Smith zong is zeker waar!! We zaten in een gemiddeld hotel 2 dagen en toen zijn we naar een hostel gegaan, maar dat was niet zo boeiend. Je kon er niet echt mensen leren kennen ofzo.
Al zag het er wel leuk uit.
De 1e dag hebben we een scooter gehuurd zo vet kon je meteen heel miami zien! We zaten aan South Beach echt het mooiste strand wat ik ooit gezien heb.
' Savonds zijn we naar een roofparty geweest zo cool!! Op de top van een van de wolkenkrabbers daar aan zee, vol met palmbomen en goeie muziek chique drankjes en hapjes en overal vette lichtjes, en uitzicht over heel miami en het strand!!
De volgende dag was het Independence Day natuurlijk, 4th of July. Overal druk en feesten. Op het strand allemaal vliegtuigen in de lucht met vlaggen erachter met bekende zangers enzo in de clubs 's avonds.
Ik ben naar Bobby Valentino geweest s avonds was echt relaxt!!
Ook waren er andere bekende artiesten en draaide ze uiteraard overal Michael Jackson!!
' S avonds hadden ze vuurwerkshows op het strand dat was echt cool lekker chille op je stoeltje met een biertje naar het vuurwerk kijken hele avond! ' S avonds kwam Tom uit Amsterdam aan in het hostel, die een maand door florida reist met de auto..

DE KEYS & KEY WEST
Dus de volgende dag wij met zn 3e in de auto op naar de keys, dat zijn allemaal eilandjes in het puntje van Florida. Zo prachtig! Ze zijn allemaal verbonden met 1 lange brug dus als je daar overheen rijd zie je alle eilandjes liggen in de oceaan om je heen. We zijn doorgereden naar het laatste en beste eilandje Key West. We hebben gezwommen en Ted heeft kokosnoten gegooid die we gegeten hebben. ' Savonds gingen we stappen in Key West zo vet!! Eerst naar Live Music en toen naar de beste DJ ever!! Ik hou helemaal niet van electric en drum & base maar hij was GOED!! Hij kon onwijs goed beatboksen en rappen zo gaaf!!
Dus werden we dronken die avond zoals verwacht en hebben Ted en ik ons flink misdragen ik heb 2 mensen getrouwd dat was echt lachen! Ze hadden geen ringen maar pizza's en ze waren er zo blij mee, ik kan zo dominee worden! Vervolgens hebben Ted en ik heel luid achterin de taxi heel de weg terug disney liedjes gezongen haha de taxichauffeur vond het prachtig we kwamen m de volgende dag nog tegen op straat hij zij; ooh my god that are my beautifull artists!! hehe..

We hebben de volgende dag weer op het strand gelegen mensen ik ben bruin ondertussen daar zeg je u tegen!! ' Savonds zijn we Key Lime Pie weesten eten en dat was echt verschrikkelijk! Die mensen waren echt niet normaal de serveerster was echt zo'n trut! en we moesten fucking 23$ betalen voor 3 stukjes taart!! Kwamen ze nog vragen: " Do You Not Leave Tips Where You Come From?' Dus ik een hele discussie met die vent over dat ik echt geen fooi ga geven voor belachelijke prijzen en waardeloze bediening!En dat je daar zeker niet om komt vragen als je een goedlopend bedrijf heb. Hij heeft ons letterlijk de tent uit gegooid ik was zo kwaad ik kon wel een steen door zn ruit gooien!
Ik ga als ik terug ben 70 slechte recensies schrijven op internet ofzo.

Maar goed, de volgende dag zijn we verder gereden naar Florida City. the Everglades. We zijn gestopt omdat ik vond dat ik met mijn opleiding het enige onderwaterhotel in de wereld toch moest zien haha.
Echt zo gaaf je moet duiken om er naar binnen te gaan en heel het hotel is dus echt onder water.
Daarna zijn we naar het hostel waar ik nu zit gereden, en dat is het vetste hostel ever!! Heel natuurlijk, overal hangmatten oosterse ruimtes met kussens om te chillen, een rivier om te zwemmen zonder chloor met een waterval zo vet!! En gratis internet eindelijk :D
Ik ga nu de foto's er ff bijzetten. Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn verslag, bedankt voor de leuke reacties de vorige keer! Leuk om te lezen wat jullie er van vinden!

Dikke kussen voor iedereen en liefs