Nog 2 maanden...

1 juli 2013 - Roosendaal, Nederland

Zoals de meeste van jullie al wel weten vertrek ik over twee maandjes weer voor lange tijd op reis, en daar hoort natuurlijk weer een leuke reisblog bij zodat jullie zo af en toe eens op de hoogte kunnen blijven van waar ik uithang. Op mijn vorige reis hield ik een waarbenjij.nu blog bij, maar daar moet je tegenwoordig betalen om foto's te uploaden en dat vind ik ook weer een beetje overdreven, dus vandaar dat we het nu eens op reislogger gaan proberen.

Voor degene die de plannen nog niet kennen; Ik vertrek 5 september en wanneer ik terug kom is nog onduidelijk. Als eerst vlieg ik naar Ijsland, waar ik 2 weken het eiland af ga touren, en vervolgens vlieg ik via de States naar Mexico City. Daar ontmoet ik Ted weer, dus vanaf daar begint het echte avontuur eigenlijk weer echt :D Van Mexico gaan we door Centraal Amerika en doen we landen aan als Belize, Honduras, El Salvador, Costa Rica ed, en vervolgens steken we over naar Zuid Amerika. De bedoeling is hier zo'n beetje alle landen aan te doen, en als het even meezit een kleine oversteek maken naar Antarctica. Daarna is het plan om door te vliegen naar Afrika en hier 3 maanden door te brengen, van Zuid Afrika naar Egypte. Zoals het er nu uitziet zou daarna het Midden Oosten en een stuk van Azië nog aan de beurt zijn, maar ik heb hier verder nog niet echt plannen voor, dus we zullen zien.

Voordat ik vertrek zal er nog wel iets van een afscheid geregeld worden, maar die uitnodigingen volgen nog. Hopelijk kan ik jullie weer een beetje gaan vermaken met mijn verhalen en avonturen die ik beleef. Als je op de hoogte wilt blijven wanneer ik iets post kun je je rechts aanmelden als je nog geen uitnodiging gekregen hebt. Leuk dat je me wilt gaan volgen! De volgende post zal vanuit een ver warm oord komen ;)

1. Nathalie:
    1 juli 2013
    Lieveschat,
    Nog 2 maanden wachten voordat het zover is. Ik vind het super leuk dat je dromen weer waar gaat maken je heb er lang op moeten wachten na hard werken voor je studie heb je het verdient. Meid ik hoop dat je tijd van je leven zult hebben maar daar heb ik volle vertrouwen in hier in het koude Nederland zullen we je heel erg gaan missen ik ga alles van je volgen en ik zal je mailen om te vertellen hoe saai het hier is haha hopelijk kan ik samen met Lilly jou een keer komen opzoeken over een half jaartje dan is ze groot genoeg om gezellig mee te gaan hoop echt dat we Iets kunnen regelen
    Nu nog ff 2 maanden van jou genieten en Leuke dingen doen samen want de tijd vliegt voorbij

Kus Nathalie en Lilly
  2. Nadia Dall'Agnola:
    2 juli 2013
    Jeeeeeeeeeehhhh, wat een geweldige reis, als jij geen echte globetrotter bent dan weet ik het niet meer. Ik ben gek op reizen dus heerlijk om straks je reizen weer te volgen zodat ik af en toe weg kan zwijmelen en in m'n fantasie een beetje mee reis. Je hebt groot gelijk dat je veel van de wereld wilt zien.....Alvast veel succes met de rest van je voorbereidingen en ik wordt weer een trouwe lezer hoor ! Liefs x Nadia
  3. Mahin Matai:
    5 juli 2013
    Lieve Charlotte, ik ga ALLES volgen van jouw reisgebeuren! En uiteraard ga ik je zekers heeeeeeeeeeeeeel erg missen! damnnnn bijna 5 september de tijd vliegt! het reizen zit in je bloed, dus sowiesooooooo niemand kan jou tegenhouden haha! Ik hoop dat ik je kan bezoeken in een van die landen...ergens in het midden oosten dan he waar ik me ook meteen thuis kan hahah! Leef en geniet van al het moois wat de wereld je te bieden heeft en laat ons meegenieten....xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Mahin